Регламент парного турніру “Подвійний старт” |
До участі допускаються тільки гравці початкового рівня. Гандикап +4 в партії нараховується жінкам та дітям до 16 років. В разі коли двоє учасників пари мають гандикап - він сумується. |
Гравці розташовуються по одній команді на доріжку згідно з жеребкування. Кожна команда має придумати собі назву. |
Кваліфікація |
Кваліфікаційний раунд складається з 6-ти партій на кожну з команд. Гра ведеться по одному кидку, по черзі, на одній доріжці, в кожній партії турніру. Основне правило - гравець не може кидати двічі поспіль. |
До наступного раунду проходять кращі команди за підсумками кваліфікації. |
Кількість прохідних місць залежить від загальної кількості команд на турнірі та формується за схемою: |
Кількість команд в турнірі |
||
від 4 до 7 |
від 8 до 9 |
10 і більше |
4 прохідних місць |
6 прохідних місць |
8 прохідних місць |
* При 3-х та менше командах турнір проводиться в особистому заліку. Підсумки ведуться за сумою 7-ми партій.
1/2 фіналу - 1 гра |
Стикові пари з команд, що пройшли кваліфікацію, формуються за порядком в кваліфікації та діляться на блоки за схемою:
Стикові пари відносно кількості прохідних місць |
||
на 4 прохідних місця |
на 6 прохідних місць |
на 8 прохідних місць |
1 vs 4; 2 vs 3 |
1 vs 6 ; 2 vs 5 ; 3 vs 4 |
1 vs 8; 2 vs 7; 3 vs 6; 4 vs 5 |
Фінал формується з переможців стиків 1/2 фіналу. Програвші команди вибувають з боротьби, але можуть грати далі на своїх доріжках до закінчення турніру, не заважаючи іншим учасникам. |
Фінал - 1 гра |
Призові місця визначаються за кількістю набраних очок в фінальній грі. Головний приз за перше місце - ящик пива “Чернігівське Світле”. |
Доповнення до правил |
* При рівній кількості очок в сумі всіх партій кваліфікації, кращий визначається за більшою останньою з зіграних партій. |
* При рівній кількості очок в сумі стикової гри або фіналу, кращий визначається за "прокатом". Гравці роблять по одному першому кидку на своїй доріжці, без добивання. Результат пари сумується. Хто набрав більше очок, той отримує |
додатковий бал до суми в грі та проходить в наступний раунд. |
При рівності результатів спроба повторюється, поки хтось не набере більше. |
* У випадку некоректного визначення рахунку обладнанням та протесту на це з боку любого гравця, до моменту поки ще не зіграно |
наступний фрейм, виконується або повторне зіграння фрейму або виправляється результат на фактичний, згідно правильного обчислення. |
* Виходити на апроуч для кидка чи іншої дії можна тільки тоді, коли гравці на сусідніх справа чи зліва доріжках або не готові до виходу або вже виконали |
свій кидок та повертаються в бік зони для відпочинку. * Гравці що зробили свій кидок, повинні залишити ігрову зону (апроуч). |
Виходити на наступний кидок можна лише після виконання кидку гравців з сусідніх доріжок справа чи зліва, якщо гравці на них вже готові до виходу на апроуч чи |
вже знаходяться в ігровій зоні. |